Veelgestelde vragen
Service
Bestellen & betalen
Product in winkelwagen plaatsen
- Kies het gewenste product
- voeg het product toe aan de winkelwagen.
Nadat je alle producten in de winkelwagen hebt geplaatst kan je vanuit de winkelwagen verder gaan om de bestelling af te ronden.
Tot 17:00 kan je een e-mail sturen naar info@redragon.nl, om de bestelling op dezelfde dag nog te wijzigen.
In het onderwerp kun je dan de woorden “wijziging bestelling” vermelden, zodat het proces nog sneller verloopt.
U vermeld de wijziging, en wij nemen contact op om deze door te voeren.
Annuleren kan ons alleen als het product ons magazijn nog niet heeft verlaten.
Heeft het product de magazijn al verlaten en wilt u toch annuleren?
Dan kunt u het product ook kosteloos weigeren bij de deur.
Op het door jou ingevoerde e-mailadres ontvang je een bevestigingsemail. Bewaar deze bevestigingsemail en de factuurnummer goed.
Zo kunnen we jou bij vragen of opmerkingen beter van dienst zijn.
Indien je na het bestellen een factuurnummer hebt ontvangen, is de bestelling goed doorgekomen.
Het kan zijn dat de email in de Spam is blijven haken. Indien je géén factuurnummer hebt gehad, kun je ons een mail sturen op info@redragon.nl.
1. IDeal
Je kiest op de afrekenpagina voor de optie ’iDeal’ en selecteert jouw bank. Vervolgens klik je op ’bestelling plaatsen ‘. Je wordt verwezen naar je eigen bankomgeving en kan de betaling doen. Wanneer de betaling bevestigd wordt, komt de bestelling bij ons binnen. Wij bezorgen het product dan binnen de gestelde tijd.
2. SOFORT banking
Je kiest op de afrekenpagina voor de optie ’SOFORT’ en selecteert jouw bank. Vervolgens klik je op ’bestelling plaatsen ‘. Je wordt verwezen naar je eigen bankomgeving en kan de betaling doen. Wanneer de betaling bevestigd wordt, komt de bestelling bij ons binnen. Wij bezorgen het product dan binnen de gestelde tijd.
3. Directe bankoverschrijving
Je wordt verwezen naar de pagina met betaalgegevens na het plaatsen van de bestelling en hier volg je de instructies. Wanneer de betaling op ons rekening is bijgeschreven, komt de bestelling binnen in ons systeem.
4.PayPal
Je kiest in de afrekenpagina voor de optie ’PayPal’. Vervolgens klik je op ’bestelling plaatsen ‘. Je wordt verwezen naar de PayPalformulier en hier volg je de instructies. Wanneer de betaling is bevestigd, komt de bestelling binnen in ons systeem.
- Bancontact (MisterCash )
Je kiest in de afrekenpagina voor de optie ’Bancontact’. Vervolgens klik je op ’bestelling plaatsen ‘. Je wordt verwezen naar de Bancontactformulier en hier volg je de instructies. Wanneer de betaling is bevestigd, komt de bestelling binnen in ons systeem.
Als je denkt dat de betaling niet gelukt is, kijk dan of je de bevestigingsemail hebt ontvangen. Kijk ook in je Spam. Heb je geen email ontvangen? Stuur ons een email info@redragon.nl met het onderwerp: Is mijn bestelling doorgekomen? Stuur je product, naam en adres mee. Wij controleren dan jouw bestelling.
Zodra we de bestelling hebben ontvangen, sturen wij de factuur mee bij de bevestigingsemail. Als je de bevestigingsemail niet kan vinden, kijk dan bij de Spam. Vind je het daar ook niet? Stuur ons een email op info@redragon.nl met de factuurgegevens. Wij sturen je dan de factuur op.